onsdag 14 januari 2009

Nytt år, nytt jobb, nya friska starka tag!


Så äntligen har jag fått ett jobb. Känns riktigt bra! Jag tror att jag kommer trivas kanonbra med alla jag jobbar ihop med. Jag tror på 2009.

Ljusstaken/hållaren på bilden fyndade jag idag på Röda Korset för 20kr. Jag & mannen köpte även en riktigt snygg taklampa (till vardagsrummet) i tyg & spets, samt en byrå i sådär skick, som jag ska måla svart & byta handtag på. Bilder på lampan & byrån kommer nog snart, då vi fixat byrån. Nästa projekt här hemma kommer vara att måla om lilla rummet på 2 vån, fixa byrån & flytta upp vårt sovrum till det rummet. Jag tror det kommer bli görbra & mysigt att ha det som sovrum framöver.

På återseende!

3 kommentarer:

Nina sa...

Supersnygg ljushållare . Vill också ha !!! Vad härligt att det verkar bra med jobbet . Har haft dig i tankarna !!!

kram/N

Anonym sa...

Vad kul att det händer något på din blog. Vilka fina bilder du lagt in. Kram/Mamma

Anette sa...

Jättefin ljusstake och billig.

Ha en bra dag

Kramar @nette