torsdag 22 oktober 2009

Ett nytt liv, ett underverk...


Mycket har hänt sedan jag senast skrev här för ett halvår sen. Jag har fått fast anställning på mitt jobb, helt underbart! Vi har äntligen börjat med att renovera så smått i vårt lilla hus. Jag har varit på flera bröllop, bland annat min yngsta lillasysters. En fantastisk dag med mycket kärlek, värme, skratt & glädjetårar! Det största som hänt i år är såklart att vi väntar vårt första barn, vilket verkligen är ett av det största man kan vara med om i jordelivet! Om exakt fyra månader är det beräknad förlossning, vilket är väldigt spännande! Snart kommer det massa praktiska saker som vi ska ordna med...barnvagn, skötbord, spjälsäng...ja, det är bara några av de saker våra liv kommer fyllas med innan vårt underverk kommer till världen. Allting känns mycket pirrigt... Jag mår väldigt bra just nu! Maken & jag tycker det är så spännande hur det sparkar i magen, att vi kan känna det. Ja, det är nog det som uppfyller våra liv mest just nu, detta glädjeämne!

Inga kommentarer: