tisdag 10 november 2009

Lite fler bilder från systers bröllop...





Denna dag gick jag med kameran i högsta hugg, vad det än gällde... Man tackar sig själv för att man var framme hela tiden, det är så mycket minnen i att bara ha en massa ögonblick på kort, även om inte just alla tillfällen går att fånga på kort... I alla fall, jag älskar ju att ta kort, så det gjorde jag. Det är ju så bra att ha miljöer & annat på kort, så man kan ha användning av det vid andra tillfällen!
Visst är det fantastiskt vad naturen ger en tillgångar. Nästan allt på bilderna är hämtat från naturen! Tack, gode Gud för det!

2 kommentarer:

Nina sa...

Anna Sara ! Jag är så glad för er skull!!! Jag sitter här med tårar i ögonen !! Vad härligt med en liten bebis !!!
kramr i mängder /Nina

Hjärtans Fröjd sa...

A-S !
Jag är ledig på mån tis och onsdagar ! Så har du möjlighet att komma framöver ring !!! Vi kanske kan julpyssla !!

kram/N