måndag 21 december 2009

Fjärde avdent...och kök beställt!



Fjärde advent har passerat & nu börjar planeringen för julveckan - på riktigt! Det som har hänt sen sist, är att jag har fått ansökan om havandeskapspenning beviljat, vilken är en stor lättnad för mig. Det är just nu svårt att riktigt göra några stora krafttag på jobbet, vilket gör det svårt att just jobba. Det krävs så mycket av en, både till kropp & själ... Så julafton blir min sista dag att jobba, vilket blir ett (förhoppningsvis) bra avslut inför kommande ledighet. Vi ska äta julmat ihop & bara mysa & titta på Kalle & hans vänner.
Häromdan var vi ju på Ikea & fick äntligen beställt vårt efterlängtade kök! Efter en del velande & svårare beslut blev det äntligen av. Skönt att inte behöva tänka på köket över julhelgen. Så i mitten av januari väntas köket komma hem till oss. Innan dess ska vi förhoppningsvis ha börjat packa ner köksgrejer i lådor & vara på gång. Kära far kommer & ger oss ett handtag lagom till köket är här. Det ser vi fram emot! Mer om köket kommer jag nog hinna skriva innan vi ens börjat med allt.
Nu ska jag sova. Imorgon ska jag till mvc. Godnatt!

1 kommentar:

Nina sa...

God Jul!!och kram/Nina