måndag 4 januari 2010

Ett gott nytt år...

...önskar jag dig, några dagar senare... Jag hoppas att ditt år har börjat bra. Själv har jag hunnit med en del redan. Nu när jag går hemma på havandeskapspenning hinner jag ju med att göra en del. Nog är ju denna tiden innan barnets nedkomst tänkt att jag ska ta det lugnt, men jag kan ju göra en hel del ändå. Köket kommer ju förhoppningsvis om 1½ vecka, så vi håller på att göra plats för det i källaren. Det dröjer ju (tyvärr...) innan köket är på plats. Jag har börjat så smått att plocka lite i (befintliga) köket, plocka undan grejer som vi inte använder så ofta & saker som kan rensas ut & gamla basmatvaror som av nån anledning bara har stått.
Nä, nu ska jag tömma sista tvättmaskinen för idag, sen är det bums i säng.

1 kommentar:

Nina sa...

hejsan hoppsan ! hoppas du mår bra !! tänker på dig !!

kram/Nina