onsdag 1 september 2010

Sex månader av fullkomlig lycka!





Jag fattar det knappt. Att det har gått så fort. Jag minns det som igår. Det har varit ett fantastiskt halvår! Lyckans tårar har jag fällt idag, när jag tänkt tillbaka på tiden på förlossningen & BB. Så fantastiska människor det jobbar där! Tack, hörni!
Ja just det, han heter Joel! Joel Karl Sigvard! Karl efter sin pappas farfar & Sigvard efter sin mammas morfar.
De här fem bilder är bara ett axplock... Många fler finns det. Fler kommer det bli. Detta är bara början på nåt alldeles underbart - livet! Livet Joel! Mammas & pappas ögonsten!

1 kommentar:

Linda sa...

Åh söta lilla Joel !
Han är ju en riktigt 50/50 av er båda i ansiktet :) Mest lik pappsen kanske. Vet inte riktigt :D

Hoppas allt är bra med er.
Känns inte som det var länge sedan jag satt på FB och väntade på att du skulle lägga ut att du fött :) Haha

Kram Linda och Lukas från Mullsjö