tisdag 10 juni 2008

Tiden...ajaj..

Klockan är väldigt mycket, alldeles för mycket. Det blir bara några få timmars sömn, men det gör inget.
Imorgon (idag) ska jag & Andreas till banken i ett ärende som gäller huset.
Klockan 15.15 ska jag på arbetsintervju i Falköping.
Jag har sökt sisådär tio jobb som både personlig assistent & elevassistent. Hittills har två hört av sig. Det är bara att be en bön & hoppas att det löser sig, men jag är inte orolig. Nu när vi har köpt hus, ska jag väl i alla fall hålla mig sysselsatt. Åh, så spännande! Snart får vi ta över huset, den 4 juli.

Godnatt...hm..

2 kommentarer:

Nina sa...

Jag håller mina tummar!!! Att det går bra på intervjun! Och banken !

kram

Nina sa...

Idag är det flyttdags Spännande !!
Hoppas att allt går vägen och ni kommer att stormtrivas . Kramar till er båda /Nina