söndag 12 april 2009

Glad påsk!



GLAD & VÄLSIGNAD PÅSK önskar jag dig...& dig & dig & dig, ja alla jag känner! Hur har din påsk varit? Jag har själv jobbat & varit ledig om vartannat.
Idag har jag bara tagit söndag, alltså sovmorgon (skulle gått på gudstjänst, men vi försov oss...minus på sömnkontot...) & bara njutit av dagen i största allmänhet! Suttit ute på altanen & hunnit dricka både morgonte & eftermiddagskaffe! Solat mina bleka ben har jag också gjort. Jag bara njuter! Livet är en fin gåva!
Nä, nu ska jag ut & vattna alla 40 penséer som jag har planterat. Jag har att göra en stund, men det är det helt klart värt!
Ha en fortsatt fin & skön dag!! Det ska jag i alla fall ha! Basta.

1 kommentar:

Maria sa...

Nu vill vi ju se bilder på penséerna och annat vårligt som är på gång i trädgården!