fredag 27 februari 2009

Svensk vår!


Äntligen, våren är här! Idag kom den. Jag har suttit ute på altanen idag & druckit te & bara lyssnat in när fåglarna sjunger om våren! Det är ett av det bästa jag vet! Något annat jag tycker mycket om, är att få vara nära min underbara familj! Idag ska jag få träffa några av dem! Jag & Andreas ska åka ner till Helsingborg i helgen & hälsa på mamma & pappa, där även Rebecka, min älskade syster kommer att vara! Det ska bli underbart att se dem & krama om dem! Mamma fyller år på söndag, det är en av anledningarna som vi åker ner. Jag ser fram emot att möta våren i Helsingborg! Kanske strosa en stund på stan & gå till Koppi & dricka en kopp gott kaffe!
På bilden syns en söt vårplantering & en liten kokbok. Kokboken Svensk vår köpte jag ihop med Expressen, som bilaga. Det är Allt om mat som ger ut den. Den vita skålen har jag köpt på Indiska. Pärhyacinten har jag köpt på Boutique Violen.
Hoppas att du får en underbar helg! Det ska i alla fall jag ha!
Chill out!

2 kommentarer:

Nina sa...

Så fina dem är dem vita pärlhyacinterna!

Kram/N

Anonym sa...

hej :)
vad mysigt ni har det hemma!
jo, vi har köpt hus (: skrev på papprena i fredags! hihi.
har en blogg som du gärna får kika in på , kommer upp bilder från huset imorgon!

Kram Sandra