söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans dag!





I helgen har vi besök av Mattias, Maria & lilla Klara! Vi har haft jättekul & mysigt ända sen de kom i fredags. De stannar hos oss ända till måndag, vilket gläder faster väldigt mycket!
Idag (igår), på alla hjärtans dag, har vi varit ute & ätit på Mingus inne i Falköping. Vi åt gott & njöt av varandras sällskap. Till dessert åt jag chokladfondant med vaniljglass till (bild 1), gott!
När vi kom hem på kvällen tittade Mattias, Andreas & jag på en film (dock ingen direkt romantisk...), You don´t mess with the Zohan. En rolig film för dig som gillar en viss typ av humor...
Såklart ska man äta gott & romantiskt godis, choklad & geléhjärtan på alla hjärtans dag (bild 2)!
Japp, äntligen är gästrummet (snart vårt sovrum) målat med den perfekta gråvita nyansen, I like, like it a lot! Sen är också den lilla byrån från Röda Korset nymålad, svart! Supernice! Både den nya färgen på sovrummet & den lilla svarta byrån syns på bild 3 & 4.
Den röda rosen har jag såklart fått av min högt älskade man!
De fina, röda KÄRLEK-bokstäverna har jag köpt på Village i Göteborg - fina, eller hur?!! En vacker detalj!
Spegeln har jag köpt på loppis.
Vasen har jag köpt på Blomrum i Göteborg - en väldigt mysig blomsterbutik som definitivt är värt minst ett besök! Trevlig personal har de också!
Duken är från Himla - Himla säger en hel massa vackra saker, för många olika tillfällen!
Det söta hjärt-spelet (ljuskreationen) kommer från Boutique Violen i Falköping - där jobbar trevliga Caroline & Linda! Värt ett besök!
Servetthållaren & tvålpumpen kommer från Hjärtans Fröjd i Falköping, som ju är min favorit bland favoriterna! Där jobbar käraste Nina! KRAM på dej!
Anyways, hoppas att du har haft en dag full med kärlek!
Väl mött! Enjoy!

Inga kommentarer: