måndag 16 februari 2009

Tomt här hemma...

Ja, nu har Mattias, Maria & Klara farit hemåt. Efter att ha varit här hela tre nätter, känns det så tomt när de åkt. Jag saknar dem redan så mycket! Jag har redan börjar planera för en resa till dem & mina två systrar. Jag ser fram emot att möta våren i Uppsala & Stockholm, om nu allt går som jag tänker.

Häromdan beställde jag hem två skivor & en dubbel-dvd. Idag kom de på posten. Glad!

Nu ska jag åka till jobbet & jobba fem timmar, kul! Sen ska jag skynda mig hem till min älskade man! Kanske ska titta på en av de nya filmerna, om vi hinner...

Visst är det härligt att våren börjar vara på väg...?!!

1 kommentar:

Nina sa...

Ljuva A-S ! Så många inlägg och man blir kär när man läser dem!!!

Jag har haft vinterkräk och har tyckt lite synd om mig !!! Men idag ska jag bege mig till jobbet !!!

kram/N