lördag 21 februari 2009

Fem röda ting i nya sovrummet






Jag älskar rött! Det är en färg med sådan värme & kärlek. Jag tänker på kärlek då jag ser rött...röda ting!
Bild 1: Detta ull-hjärta är köpt på Hjo hantverksmässa i somras.
Bild 2: Denna mysiga pläd är köpt på IKEA.
Bild 3: Dessa vackra kuddar köpte jag på rean på Indiska efter jul.
Bild 4: KÄRLEK! Dessa bokstäver har jag ju skrivit om redan (för dig som läst min blogg förut). Men de är ju lika vackra & värda att visa för det!
Bild 5: Denna fina lykta har jag köpt en gång på Röda Korset.
Kärlek till dej!

2 kommentarer:

greta sa...

Kul att läsa din blogg. Fina bilder, som vanligt. Kram/Mamma.

Nina sa...

dina kuddar gillade jag skarpt !!!
hoppas du får en härlig vecka !
Jag är ledig idag ;=D överlycklig! men har ändock jobbat alleredan !!!

kram/Nina