söndag 15 februari 2009

Kärlek!




För fem år sedan idag blev jag & Andreas ett par. Han kom med tåg till mig på alla hjärtans dag, då jag bodde i Helsingborg. Vi gick hem till mig, pratade & pratade... När vi tänker tillbaka på den dagen, så minns vi knappt vad det var vi pratade om. Andreas kom till mig klockan tre på eftermiddagen. Från det fram till klockan halv tio på kvällen pratade oavbrutet om väder & vind, typ. Tiden gick i alla fall, vi glömde nästan av att äta. Natten mellan 14 & 15 februari blev vi ett par. Egentligen skulle vi nog haft 14:e som dagen då vi blev ett par, men vi bestämde att det fick bli 15:e, för då fick vi en egen dag.
I alla fall, vår 5-årsdag firade vi lite med Mattias, Maria & Klara, med att äta våfflor med blåbärs- & hjortronsylt, vispgrädde & vaniljglass, mmm!! Mycket gott!
Jag trodde faktiskt inte att jag skulle känna en sådan stark kärlek för min Andreas, som jag gör idag. Jag kände ju väldigt starka känslor i början av vårt förhållande, men idag känner jag minst det dubbla. Det är en fantastisk & underbar känsla! Älskar honom, så mycket!
Bild 1 är tagen då vi varit ett par i bara två månader. Visst är han snygg?!!
Bild 2 är taget under en härlig promenad i Helsingborg, då vi besökte mina kära föräldrar till jul.
Bild 3: Kärlek kan beskrivas & uttryckas på flera sätt...
Kortet på bild 4 är taget dagen då vi förlovade oss.
Kärlek!

1 kommentar:

Marcus Landegren Thurfjell sa...

Ett stort grattis på ert jubileum! Vi hade gärna varit med och firat med våfflor!

Nu är det vår tur att hälsa på hos er! Vi måste börja planera för det!