onsdag 9 april 2008

Husköp


Jepp, så är det. Därav anledningen att vi var på banken igår. Efter bankbesöket gick de skuttande stegen vidare till mäklaren för påskrift av kontrakt. Så, nu är vi husägare. Vi får tillträde till huset i början av juli. Huset ligger i Kinnarp (en mil söder om Falköping) & är (som till synes) i tegel (som jag skulle uttrycka det, det där typiska Helsingborgs-teglet, inget annat tegel duger åt mig). Jag tänkte, att efter renovering, några timmar i trädgården & dylikt, då kommer huset att se ut som en engelsk dröm på landet (i alla fall nästan), tanken är spännande. Det är min tanke. Får se om det blir så.
Bilden som visas är från baksidan av huset. Framsidan är inte så rolig att visa. Jag lovar att det kommer visas många bilder när vi väl flyttat in.

Spännande är det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna-Sara och Andreas! Fick tips att titta på din blogga Anna-Sara en guldgruva med länkar. Här kan jag sitta hela kvällen och njuta. Kul att få se ert hus. Spännade att få se insidan också någon gång. Kram Lotta T

Systerpyssel sa...

Ni har ett fint hus. Är rätt avundsjuk.