måndag 7 april 2008

Vår lägenhet


Jag tänkte att jag skulle visa lite bilder på hur vår lägenhet (oftast) ser ut.

Tyvärr är det lite dålig kvalité på bilderna, då jag har använt mig av min kameramobil.

Jag ändrar om ganska mycket, flyttar & byter ut rätt ofta.

Jag ändrar ju alltid efter årstid & högtid. Jag har ganska blandade stilar. Den största är ju det lite lantliga romantiska. Det finns många stilar som passar bra ihop. Jag har också gärna inslag av det lite stilrena & avskalade. När det kommer till möbler, vill jag helst av allt mest ha lite gamla & nötta möbler, så att det syns att de har varit med länge.
Hm, jag märker nu, att det där med att lägga upp & redigera med bilder inte är det lättaste. Hoppas att det funkar bättre nästa gång. Då kommer det förhoppningsvis också fler bilder. Håll tillgodo!
Ciao

Inga kommentarer: